کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن جدید گوگل برای کمک به کودکان جهت خواندن متون

به گزارش سافت گذر، امروز اعلام شد که جدیدترین اپلیکیشن مبتنی بر مکالمه گوگل که به کودکان کمک می کند متون را راحت تر بخوانند در 180 کشور جهان عرضه شده است. این برنامه برای اولین بار در مارس سال قبل و با نام Bolo در هند منتشر گردید ولی امسال اسم آن به Read Along تغییر کرد و در اختیار همه افراد در سرتاسر جهان قرار گرفت.

گوگل Read Along گوگل پلی استور اندروید پلی استور

 

این برنامه که برای کودکان 5 سال به بالا طراحی شده، دارای یک دستیار آموزشی به نام Diya می باشد. این ابزار با استفاده از تکنولوژی های تبدیل متن به گفتار و تشخیص مکالمات گوگل، بازخوردهایی را نسبت به شیوه خواندن داستان ها به کودکان ارائه می دهد. در ادامه اگر Diya تشخیص داد که کودک با خواندن متن مشکل دارد او را تشویق می کند. ضمن اینکه اگر کودکان برای تلفظ یک کلمه به کمک نیاز دارند می توانند روی Diya ضربه بزنند.

علاوه بر داستان ها، Read Along حاوی ویژگی هایی نظیر بازی های درون برنامه ای است تا کودکان بتوانند ستاره جمع آوری کرده و پس از خواندن درست داستان ها امتیاز کسب کنند. این قابلیت با هدف علاقه مند کردن کودکان به مطالعه داستان ایجاد شده است. برای خانواده هایی که چندین فرزند دارند، قابلیتی فراهم شده تا برای هر کدام از بچه ها یک پروفایل بسازند. هر کدام از این نمایه ها به والدین اجازه خواهد داد تا پیشرفت فرزندان را مشاهده کرده و فرآیند مهارت یادگیری خواندن متون را شخصی سازی و سطح دشواری بازی ها و داستان ها را مشخص کنند.

گوگل Read Along گوگل پلی استور اندروید پلی استور

گوگل می گوید که این برنامه کاملاً به صورت آفلاین کار می کند ولی برای دانلود داستان ها باید به اینترنت وصل شود. به علاوه، داده های صوتی کاربران در خودِ گوشی آنها ذخیره خواهند شد و این یعنی به حریم شخصی و امنیت سایبری آنها کاملاً احترام گذاشته می شود. 

در پایان اشاره کنیم که Read Along را می توان از گوگل پلی استور دانلود کرد و این برنامه فعلاً از 9 زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی و هندی پشتیبانی می کند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46861 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/19 تعداد مشاهده: 1641
سافت گذر